2013-01-16

Автомобілем на Україну - зміни в законодавстві країни на 2013 р.



Якщо у вас є намір ввозити автомобіль в Україну, чи слідувати саме на ньому додому, то прийміть до уваги, що Верховна Рада України в останніх числах календарного 2012 року ухвалила рад нових змін до законодавства :

Законопроект № 8452-д "Про внесення змін до Митного тарифу України, затвердженого Законом України "Про митний тариф України" та інших законодавчих актів України (з описами і ставками ввізного мита на деякі товари)".

Згідно його тексту випливає, що змінено мито на легкові автомобілі з об'ємом двигуна понад 3000 см3 (код 8703 24 жовтня 00) ввізне мито знижено з 7% до 6% (прості українські громадяни можуть цим не перейматися, адже це є в основному престижні і дорогі автомобілі як для більшості українців, тому ця знижка їх не стосуватиметься аж ніяк). 

Також знижено мито на автомобілі з двигунами 1,5-2,2 л і 2,2 і 3 л (Коди 8703 23 листопада 10 і 8703 23 листопада 30), це стосується автомобілів, які можна вважати такими, що служать для тимчасового проживання людей, так званими "motor caravans" .

Статистика свідчить, що їх було продано в Україні до 100 шт. за 2012 рік і куплено переважно тими, хто прибутки свої міряє вище середнім достатком.

Депутати не з власної волі зробили такий щедрий подарунок усім автомобілістам напередодні минулого Нового року, а зниження ввізних мит відбулося у рамках виконання домовленостей з СОТПодібне зменшення мит відбувається щорічно, починаючи з 2008 року, та регулюється у ручному режимі виключно під певні категорії громадян.

Парадоксально, але Кабмін уже хоче компенсувати такий відтік коштів збільшеним акцизом на автомобілі з двигунами більше 3500 см3, так що реального зниження ціни споживачі можуть і не помітити. Крім того, Кабмін ініціює так званий податок на розкіш, де  автомобіль з об'ємом двигуна більше 3500 см3 буде вважатися в Україні розкішністю. Цікаво, що "службові" автомобілі із-під цього закону стараються вивести окремо і не піддавати оподатковуванню.

Корупція в Україні уже вступає в іншу фазу - цвістиме круглорічно... .

Крім того, депутати прийняли законопроект № 9356 "Про внесення змін до податкового кодексу України щодо переглядання ставок деяких податків і зборів" - тому, акцизний збір збільшився на всі автомобілі в середньому на 9%. Зміни стосуються і іншої техніки - мотоциклів і причепів-кемпінгів. Депутати, на запитання до них журналістів, аргументують це інфляційними явищами.

Сміх викликає те, що розрахунок акцизу весь час прив'язується до курсу твердої валюти, тому це є дивним - простих громадян, що не орієнтуються глибоко в економічно-фінансовій політиці знову обводять навколо пальця.

Увага: Майте на увазі, що акцизний збір здорожує собівартість даної техніки на ринку в Україні, а мито на всі звичайні легкові автомобілі залишиться на нинішньому рівні - 10%. Проте, це ще не все. В Україні авто-шоу продовжується і будуть більше платити і самі автомобілісти, які уже мають автомобілі, тому що акцизний збір виріс і для палива. Не суттєво, але ті  ж 9% будуть присутні в ціні і на товари паливо-мастильної групи. Найбільше виростуть видатки тих, де є велика транспортна складова у розрахунках собівартості продукції і, відбудуться зміни до перерахунку послуг - ціни зростатимуть на усі види товарів.

Тільки дві країни латають власний бюджет таким чином - Україна та Хорватія.


Якщо у вас є потреба в отриманні інформації по даній тематиці, перейдіть -  http://www.mdoffice.com.ua/pls/MDOffice/amain.html


Також зверніть увагу до нововведень, що стосуються
ПРАВИЛ(а) ДОРОЖНЬОГО РУХУ
 які наразі зазнали змін в Україні :

Кабмін України вніс ряд змін у Правила дорожнього руху України, метою яких є приведення їх у відповідність із Законом України "Про дорожній рух".

Відповідно до урядової постанови № 1029 від 26 вересня 2011 року, водій більше не змушений мати при собі талон, який додавався до прав, а також тепер не потрібна довіреність на водіння автомобіля, достатньо лише прав та техпаспорта. З правил виключені вимоги про наявність дорожних листів і документації на вантаж, що перевозиться.

Істотно спрощуються дії водіїв у разі легких ДТП за умови наявності страховки  відсутності травмованих, п'яних за кермом і складанні спільного повідомлення про аварію за зразком Моторнотранспортного страхового бюро України.

Розширено визначення мопеда: відтепер це двоколісний транспортний засіб не тільки з двигуном об'ємом до 50 куб см, а й з електродвигуном потужністю до 4 кВт. Водій мопеда, як і водій мотоцикла, зобов'язаний їздити в застебнутому шоломі.

Згідно з нововведеннями, необхідно скидати швидкість до 40 км/год. біля нерухомого транспортного засобу на узбіччі з включеним проблисковим маячком синього кольору.

Також підвищується до 21 року віковий ценз водіїв автобусів, трамваїв і тролейбусів.

Згідно з новою редакцією, інспектор може провести перевірку технічного стану транспортного засобу за допомогою спеціальних пристосувань.

І найголовніше (чого добилася громадськість інтернет-середовища розміщуючи ролики в YouTube): Водій повинен тільки пред'являти документи, а не передавати їх інспектору ДАІ до рук, як було потрібно раніше.

Увага - збільшені штрафи:

Верховна Рада Україна прийняла в другому читанні поданий урядовий законопроект і він набув чинності Закону № 9028 «Про внесення змін до ст. 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення ».
Закон збільшує штраф за перевищення швидкості водіями транспортних засобів на знаки що обмежують швидкість руху починаючи із 50 км/год. .

Також ви платитимете штраф у випадку :
- за ненадання переваги в русі транспортним засобам із розпізнавальними знаками аварійно-рятувальних служб, швидкої медичної допомоги, пожежної охорони, міліції (що рухаються з увімкненими спеціальними світловими або звуковими сигнальними пристроями); 
- не надання переваги маршрутним транспортним засобам, в тому числі порушення правил руху та зупинки на смузі для маршрутних транспортних засобів, а також порушення правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху..

Розмір штрафу за вищеописані порушення закон встановлює від 510 до 680 грн. (від 30 до 40 неоподатковуваних податком мінімумів).